Facebook poszedł na kolizję z Google. Nic mu to nie dało

autor: Michał Fura18.01.2013, 14:00
Z dużej chmury mały deszcz, czyli niepełny produkt wypuszczony pod presją inwestorów. Tak podsumować można to, jak rynek przyjął Graph Search.

Z dużej chmury mały deszcz, czyli niepełny produkt wypuszczony pod presją inwestorów. Tak podsumować można to, jak rynek przyjął Graph Search.źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: Scott Eells

Miał być kurą znoszącą złote jaja. A nawet ósmym cudem świata. Miał zmienić nasze życie. Na razie jednak przywołuje raczej skojarzenia z pękającą bańką mydlaną.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • A.K.(2013-01-20 15:50) Zgłoś naruszenie 00

    Witam.

    Facebook zmienił świat, tak piszą tylko zazdrośnicy, którym Facebook zabrał dochody z reklam.

    Nawet negatywny artykuł jak ten, jest reklamą tego portalu, w myśl zasady :

    " Lepsza zła sława, niż żadna."

    Odpowiedz
  • jeszcze obywatel PL(2013-01-19 11:34) Zgłoś naruszenie 00

    wypalił, że Facebook to syf, i tak jest na portalu plociuchowym

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane