Mieszczący się w Polsce oddział będzie początkowo nadzorować sprzedaż reklam w całym regionie i pracę z zewnętrznymi twórcami oprogramowania, którzy chcą korzystać z narzędzi Facebooka. Wraz z rozwojem biura, firma rozważy umieszczenie w Warszawie również innych działów.
Szefem biura w Polsce został tymczasowo Diego Oliva - odpowiedzialny dotychczas m.in. za otwarcie pięciu innych oddziałów Facebooka w Europie. Oliva będzie bezpośrednio nadzorować pracę biura, ale docelowo ustąpi miejsca innemu menedżerowi, być może pochodzącemu z Polski. Firma nie chce zdradzić, ilu dokładnie pracowników zatrudniła już w Warszawie.
Facebook to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Firma podaje, że obecnie ma około 9 mln polskich użytkowników, z czego 2,2 mln korzysta z serwisu z pomocą urządzeń mobilnych. W całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej Facebooka odwiedza miesięcznie około 46 mln internautów.