- Liczymy, że decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zostanie wydana w możliwie jak najszybszym terminie. Jest to dla nas, jako nowych właścicieli istotne, z uwagi na konieczność podjęcia planowanych działań biznesowych, związanych z odbudową siły marki AVANS – mówi Arkadiusz Tomala, Prezes Zarządu Open Media Sp. z o.o.
Jak głosi komunikat, nowy właściciel planuje budowę biznesu w oparciu o markę AVANS, która kilka lat temu posiadała wysoki udział w sprzedaży detalicznej i cieszy się wysoką rozpoznawalnością. Myśli o rozwoju sieci na terenie całego kraju. W planach jest rozwój sprzedazy internetowej.
To jedna z większych transakcji na rynku dystrybutorów sprzętu Multimedia, RTV i AGD w ostatnich latach
AVANS to jedna z największych polskich sieci elektromarketów z artykułami Multimedia, TV i agd i AGD, obecna zarówno w małych, jak i dużych miastach, głównie na terenie zachodniej Polski.