"Współpraca z Onetem to trzeci strategiczny projekt partnerski, który udało nam się zrealizować w ciągu ostatnich czterech miesięcy. Kontynuujemy tym sposobem proces powiększania liczby źródeł ruchu dla porównywarki. Dzięki kolejnej umowie największe polskie portale będą generować łącznie nawet 1,5 mln wizyt w Nokaucie" - powiedział prezes Grupy Nokaut Wojciech Czernecki, cytowany w komunikacie.
W I kw. 2012 r. spółka podpisała strategiczne umowy z portalami Gazeta.pl i Wirtualna Polska. Dzięki nowemu partnerowi oferty Nokaut.pl będą emitowane na głównej stronie Onetu w segmencie e-commerce.
W połowie maja spółka poinformowała o rezygnacji z akwizycji spółek Opineo oraz Skąpca i w związku z tym odwołała prognozy finansowe. Grupa Nokaut miała w I kw. zysk netto na poziomie 0,22 mln zł wobec 0,47 mln zł przed rokiem. Przychody wyniosły 2,04 mln zł wobec 1,71 mln zł.