Rynek telekomunikacyjny w Polsce nie jest już lokomotywą. Wzrośnie w tym roku najwyżej o 1 procent

26.04.2012, 15:59; Aktualizacja: 26.04.2012, 16:06
Telekomunikacja Polska (marka handlowa Orange) zakłada, że wartość polskiego rynku telekomunikacyjnego wzrośnie o ok. 1% w 2012 r.

Telekomunikacja Polska (marka handlowa Orange) zakłada, że wartość polskiego rynku telekomunikacyjnego wzrośnie o ok. 1% w 2012 r.źródło: Bloomberg
autor zdjęcia: John Guillemin

Telekomunikacja Polska (marka handlowa Orange) zakłada, że wartość polskiego rynku telekomunikacyjnego wzrośnie o ok. 1% w 2012 r., wynika z wypowiedzi prezesa Macieja Wituckiego. Według szacunków TPSA w I kwartale wartość całego rynku wzrosła o 0,4%.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISB
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane