Od października linie OLT mają zamiar latać siedem razy w tygodniu z warszawskiego lotniska do Amsterdamu, Brukseli, Hamburga, Kolonii, Londynu Gatwick, Memmingen oraz Stuttgartu.
Trzy razy w tygodni z Warszawy będzie można dolecieć do Frankfurtu Hahn, Goteborga, Lyonu, Paryża Orly, Mediolanu (Bergamo) oraz Rzymu.
Dwa loty tygodniowo połączą Warszawę z Weroną, Saarbrücken, Wenecją oraz Münster/Osnabrück.
Linie OLT Express chcą wykorzystać swoją szansę i wypełnić lukę na warszawskim lotnisku, która wkrótce powstanie po Wizz Air. Od lipca br. węgierski przewoźnik przenosi się ze stołecznego lotniska do portu lotniczego w Modlinie. Linie OLT chcą zapewnić loty do podobnych miast, do których obecnie z lotniska Chopina lata Wizz Air.
Ta batalia między przewoźnikami może oznacza dla pasażerów tylko jedno: niższe ceny biletów lotniczych.