Firma przydzieliła 12 mln akcji, czyli wszystkie oferowane. Inwestorzy instytucjonalni objęli 11 mln 600 tys. akcji, natomiast inwestorzy indywidualni 400 tys. Redukcja w transzy inwestorów indywidualnych sięgnęła 58,815 proc.
Cena sprzedaży akcji spółki Solar Company wynosiła 13 zł, stąd wartość całej oferty wyniosła 156 mln zł. Akcje były zaoferowane przez obecnych właścicieli, nie było emisji nowych akcji.
Solar Company zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży damskiej oraz dodatków odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze chusty itp.).
Na koniec 2011 r. grupa Solar miała 72 sklepy własne, 15 sklepów franczyzowych (w tym siedem za granicą) oraz 147 sklepów partnerskich (w tym 31 za granicą). Poza Polską grupa obecna jest m.in. w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie, Słowacji, Litwie i na Białorusi.
Zgodnie z szacunkami wyników za rok 2011 przychody grupy Solar wyniosły ponad 190,9 mln zł i były o 4,3 proc. wyższe niż w 2010 r., a EBITDA osiągnęła 70,8 mln zł (wzrost o 51,1 proc.), natomiast zysk wyniósł 52,4 mln zł, czyli był o 61,4 proc. wyższy niż rok wcześniej.
Grupa zatrudnia około 830 osób.