Tabletowa zadyszka zagrozi telekomom i wydawcom prasy

autor: Michał Fura13.07.2011, 03:00; Aktualizacja: 13.07.2011, 09:49

Sprzedaż urządzeń siada – alarmuje firma badawcza IDG. Nakręcić miała ją współpraca z operatorami komórkowymi, ale z danych z amerykańskiego rynku wynika, że jest z tym słabo. Również w Polsce sprzedaż rośnie wolno.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • ptik@apu.pl(2011-07-13 12:14) Zgłoś naruszenie 00

    Przegięciem było sadzić, że ktoś kto ceni sobie mobilność będzie nosił w kieszeni telefon i patelnię (tablet) w teczce i płacił dwa abonamenty za internet. Optymalnym rozwiązaniem jest zainwestowanie w tablety do 7 cali z możliwością wykonywania połączeń telefonicznych przez zestaw słuchawkowy BT lub na kablu. Wtedy mobilność jest pełna i tylko patelnia w kieszeni. Do tego nie można pomijać grupy docelowej i jej potrzeb tzn rozwiązań dla biznesu. Sam długo zastanawiałem się nad tabletem i wybrałem taki z możliwością wykonywania połączeń bo inne wersje powodowały, że łaziłem z kilkoma sprzętami a to średnio przyjemne.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane