Firma SARE, wyspecjalizowana w e-mail marketingu, zadebiutuje w piętek, 25 marca na rynku New Connect. Za akcje zaoferowane inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym spółka już pozyskała kapitał w wysokości 1 mln zł – podaje portal finansowy IPO.pl.

Jutrzejszy debiutant zamierzać przeznaczyć środki finansowe na realizację długoterminowej strategii rozwoju, która zakłada utrzymanie pozycji lidera na rynku e-mail marketingu, dalszy rozwój oferty usługowej, ekspansję zagraniczną usług i budowę oraz rozwój grupy kapitałowej SARE i spółek zależnych Inis oraz mail-media..

W 2010 roku szacowany zysk SARE SA ma wynieść 463 tys. zł. netto przy obrotach 4,43 mln. zł. Natomiast zysk Grupy Kapitałowej w 2011 roku planowany jest na kwotę 1,1 mln. zł. netto przy ponad 6 mln. zł obrotu.SARE to pierwsza najbardziej doświadczona na polskim rynku firma specjalizująca się w e-mail marketingu.

Udostępnia narzędzia, planuje kampanie, przygotowuje kreacje, wysyła newslettery i wiadomości SMS, opracowuje raporty i analizy, prowadzi szkolenia, buduje bazy adresowe i zarządza nimi.Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Media Markt, IKEA, Siemens, Norwegian, Premium Club, DPD, Agros Nova, Bauer, Netsprint, Bankier.pl, Mediarun, Grupa Hotelowa Orbis, Saturn, Kamis, Lexus, Fiat, Danone, Getin Holding i Murator.