Murdoch sprzedaje MySpace

08.02.2011, 15:20; Aktualizacja: 08.02.2011, 15:22

Szef największego na świecie imperium medialnego News Corp., Australijczyk Rupert Murdoch, zdecydował się w końcu sprzedać przynoszący straty portal społecznościowy MySpace www.myspace.com.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • qmekk(2011-02-09 08:44) Zgłoś naruszenie 00

    I nie ma co się dziwić, że serwis szybko przegrał z FB, bo odkąd przestali inwestować w rozwój MYSPACE, to FB szybko dostarczył funkcji, których w MS brakowało.

    Ostatni tunning wyglądu MySpace+kilka nowych funkcji widać nie spowodował wzrostu popularności serwisu, a to było pewnie wyznacznikiem sensu finansowania rozwoju.

    No coż. Niestety bajzel na FB będzie królował jeszcze długo widać. Oby tylko google coś w końcu przygotowało konkretnego.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane