Ruszyła współpraca, która ma pomóc Telekomunikacji Polskiej zwiększyć liczbę klientów telewizji, a platformie satelitarnej n pozyskać klientów zainteresowanych internetem.
Ruszyła współpraca, która ma pomóc Telekomunikacji Polskiej zwiększyć liczbę klientów telewizji, a platformie satelitarnej n pozyskać klientów zainteresowanych internetem.
Od wczoraj TP rozpoczęła w swoich salonach sprzedaż Telewizji na Kartę, oferty telewizyjnej platformy n.
To efekt strategicznego porozumienia podpisanego dwa miesiące temu. W tym tygodniu oferta n pojawi się w sumie w 250 salonach TP w całym kraju. Na razie klienci TP dostaną 12 kanałów HD w ramach ofert TnK. W zamian, od stycznia 2011 r., abonenci n będą mogli kupić ofertę dostępu do internetu Orange Freedom. – To dopiero początek, pracujemy nad kolejnymi ofertami – zapowiedział Maciej Witucki, prezes TP.
Dodał, że do końca I kwartału obie spółki wdrożą pełną ofertę, w tym wszystkich kanałów HD i kanału 3D. Markus Tellenbach zapowiedział, że n uruchomi go na początku 2011 roku. Na przełomie I i II kwartału oferta telewizyjna n ma być też dostępna w ramach usługi IPTV dla klientów TP.
Współpraca ma pomóc obu podmiotom wygrać konkurencję z Cyfrowym Polsatem, największym operatorem na rynku, który oferuje już klientom dostęp do bezprzewodowego internetu w najnowocześniejszej technologii LTE, pozwalającej na przesył danych z prędkością nawet 150 Mb/s.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama