Szybka moda, szybka reakcja: Afery wizerunkowe w świecie odzieżowych sieciówek

autor: Marta Mitek18.02.2018, 09:00; Aktualizacja: 19.02.2018, 13:09
Inwestorzy przestają wierzyć w markę, która nie odnajduje się na rynku e-commerce i traci sympatię klientów.

Inwestorzy przestają wierzyć w markę, która nie odnajduje się na rynku e-commerce i traci sympatię klientów.źródło: ShutterStock

Zdjęcie czarnoskórego chłopca w bluzie H&M z napisem „Najfajniejsza małpa w dżungli” szybko obiegło świat. Wiele osób poczuło się urażonych. Kontrowersyjna stylizacja okazała się największą wpadką koncernu Hennes & Mauritz AB w ostatnim czasie, choć podobne sytuacje zdarzały się już wcześniej.

wróć do artykułu

KioskWersja cyfrowaKioskWersja cyfrowaKioskWersja cyfrowa
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:MAGAZYN Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (5)

  • 2131rt(2018-02-19 15:28) Zgłoś naruszenie 10

    Czasami się zastanawiam, czy zabawa w skojarzenia to nie jest przesada. Niech lepiej stosują tkaniny dobrej jakości.

    Odpowiedz
  • ja(2018-02-18 11:39) Zgłoś naruszenie 00

    nie problemem jest ich wizerunek-mam gdzieś reklamy ale ich główny problem to ciuchy które sprzedają. Mam dwie karty podarunkowe do wykorzystnia i nic nie moge wybrac takie beznadzijne rzeczy mają... Skończy sie że kupię ręczniki w HM Home;/

    Odpowiedz
  • michle(2018-02-19 20:08) Zgłoś naruszenie 00

    Niektóre spośród afer były dość błahe. Niemniej jednak pozycja tych marek na rynku jest na tyle silna, że ciężko ją zakłócić. Fajnie, że wśród najpopularniejszych firm odzieżowych jest miejsce dla polskiej marki.

    Odpowiedz
  • olya(2018-02-19 22:15) Zgłoś naruszenie 00

    polska marka teraz tak się poprawiła, że depcze po piętach Inditexowi i H&M

    Odpowiedz
  • martiiiii(2018-02-26 14:53) Zgłoś naruszenie 00

    Najważniejsze to wyciągnąć wnioski z popełnionych błędów. Dobrze, że teraz LPP dba o zwiększanie bezpieczeństwa w tych fabrykach.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane