Słodycze po turecku: Musztardowe wafle

autor: Patrycja Otto30.01.2018, 07:35; Aktualizacja: 30.01.2018, 11:39
Polska ma się stać dla tureckiego producenta jednym z największych rynków i przyczółkiem do rozwoju w regionie

Polska ma się stać dla tureckiego producenta jednym z największych rynków i przyczółkiem do rozwoju w regionieźródło: ShutterStock

Na nasz rynek wchodzi koncern ETi. W tym roku przeznaczy na inwestycje kilkanaście milionów zł. Docelowo chce wydać dużo więcej.

Na warszawskim Mokotowie ruszyło biuro giganta z Turcji. Firma jest w setce największych przedsiębiorstw w swoim kraju. Teraz sukces chce powtórzyć nad Wisłą.

– Trwa budowa działów sprzedaży, marketingu, finansów, logistyki i dystrybucji. Prowadzimy jednocześnie zaawansowane rozmowy z sieciami w sprawie sprzedaży naszych produktów. Przewidujemy, że zakończą się w pierwszym kwartale. W kolejnym pojawiłyby się na półkach w sklepach – informuje Aleksandra Chrzanowska, główny menedżer ETi Polska.

Portfolio firmy liczy ponad 300 produktów pod 45 markami. ETi na rynku tureckim jest znane m.in. z takich marek jak Wanted, pod którą oferuje batony, Kombo (ciastka), Whola (herbatniki) czy Grax (słone przekąski). U nas na początek firma chce zaoferować 35 produktów pod 10 markami. Co roku gama ma być rozszerzana, co oznacza sukcesywny wzrost nakładów ETi w Polsce. W drugim półroczu sprzedaż ma zostać wsparta kampanią reklamową.


Pozostało 69% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane