Kiedy reklama porównawcza jest niedozwolona? TSUE nie rozwiązał problemu

autor: Joanna Pieńczykowska17.02.2017, 07:24; Aktualizacja: 17.02.2017, 07:47
Rzecz w tym, że reklama porównawcza, aby nie była uznana za niedozwoloną, musi spełniać wiele warunków, ściśle określonych w przepisach unijnego i polskiego prawa.

Rzecz w tym, że reklama porównawcza, aby nie była uznana za niedozwoloną, musi spełniać wiele warunków, ściśle określonych w przepisach unijnego i polskiego prawa.źródło: ShutterStock

Niedawno w prasie było głośno o wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w sprawie C-562/15 Carrefour Hypermarchés SAS przeciwko ITM Alimentaire International SASU. Trybunał uznał w nim, że w niektórych okolicznościach reklama porównawcza cen między sklepami różnego formatu i różnej wielkości nie jest dozwolona.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane