statystyki

Dyskontowe porachunki: Lidl idzie na wojnę z Biedronką. Zyskają klienci

autor: Patrycja Otto17.01.2017, 07:41; Aktualizacja: 17.01.2017, 08:15
sklep, handel, biznes, market

Lidl wprowadza trzy gazetki z ofertą promocyjną tygodniowo. Dotychczas na stałe w sieci funkcjonowała jedna. Co kryje się za nową akcją?źródło: ShutterStock

 Lidl zaostrza walkę o klientów. To jego odpowiedź na zmasowane akcje Biedronki w ostatnim roku. Dla klientów oznacza to jedno – więcej towarów w atrakcyjnych cenach

Lidl wprowadza trzy gazetki z ofertą promocyjną tygodniowo. Dotychczas na stałe w sieci funkcjonowała jedna. Co kryje się za nową akcją? Niemal dwukrotne zwiększenie puli towarów oferowanych w promocjach. Tym samym od tego tygodnia ich lista wynosić będzie kilkaset pozycji. Dla sieci oznacza to spore wydatki na obniżenie cen w swoich sklepach.

Jak wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska, nowa oferta promocyjna ma sprawić, że firma wyróżni się na tle konkurencji. – Wiemy, że inspirujemy rynek do zmian, które są korzystne dla wszystkich klientów – mówi Robaszkiewicz.

W ubiegłym roku Lidl i jego największy rywal, Biedronka, prześcigały się w działaniach promocyjnych. Można było nawet odnieść wrażenie, że kopiują swoje pomysły nawzajem. Akcja zorganizowana w jednej sieci dzień czy dwa później była wdrażana w drugiej.


Pozostało 74% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane