statystyki

Paczkomaty, awizomaty... czyli jak konkurencja zmusza do rozwoju

autor: Radosław Kapułka06.06.2014, 07:20; Aktualizacja: 06.06.2014, 08:25
Radoslaw Kapulka

Radosław Kapułka, radca prawnyźródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: Materialy prasowe

Nowe podmioty na rynku usług pocztowych potrafią szybciej reagować na potrzeby klienta

Reklama


Amerykański ekonomista Murray Newton Rothbard powiedział kiedyś: „Na wolnym rynku każdy zarabia według miary własnej skuteczności w spełnianiu życzeń konsumentów. W ekonomii państwowej redystrybucji każdy zarabia proporcjonalnie do własnych możliwości ograbiania producentów”. Powyższym cytatem chciałbym zabrać głos w debacie dotyczącej liberalizacji rynku usług pocztowych, której konsekwencją jest przejęcie przez InPost i Polską Grupę Pocztową doręczeń przesyłek z sądów i prokuratur.


Pozostało jeszcze 87% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama