Jaka oferta wygrywa?

Pascal Brodnicki oraz Karol Okrasa, powiększenie oferty win o produkty z wyższej półki, kolejne sklepy, ale przede wszystkim ciepłe pieczywo – to przyczyny medialnego sukcesu Lidla w październiku.

Nas kolejnych miejscach znalazły się Tesco i Biedronka, a następnie IKEA i Empik. W pierwszej piętnastce znalazło się aż 8 sklepów specjalistycznych. W dyskusjach na temat Lidla produkty spożywcze są wymieniane niemal tak często, jak jego oferta przemysłowa. Z kolei sieci takie jak MediaMarkt czy Saturn często pojawiają się kontekście sprzedaży biletów na koncerty i inne wydarzenia kulturalne.

Sieci lokalne

Sieci lokalne

źródło: Materiały Prasowe

Lidl atrakcyjny dzięki ciepłym bułeczkom w weekend i ofercie przemysłowej

Świeże pieczywo, a zwłaszcza jego dostępność w weekendy, to jedna z najczęściej wspominanych zalet sklepu. Sporym zainteresowaniem cieszyła się też nieco zaskakująca dla klientów Lidla informacja, że sieć wprowadzić zamierza wina znacznie droższe niż te, które zwykle są tam dostępne – wielu internautów wątpiło jednak w to, czy za wyższą ceną przyjdzie lepsza jakość. Na forach internetowych nieustannym zainteresowaniem cieszą się za to okresowo pojawiające się w Lidlu produkty przemysłowe – głównie ubranka dla dzieci, dziecięce buty – zwłaszcza na zimę, ale też bielizna dla dorosłych czy sprzęt do majsterkowania.

Markety cash & carry

Markety cash & carry

źródło: Materiały Prasowe

Tesco i zakupy przez Internet

O Tesco i Biedronce pisano często w kontekście ich wejścia na rynek e-delikatesów. Opinie internautów na temat zakupów w Tesco z dowozem są w większości pozytywne. Jak zwracają uwagę forowicze, zakup przez Internet pozwala uniknąć pokusy zakupów impulsowych.

Dwa tysiące sklepów Biedronki

Popularnym tematem dyskusji było otwarcie 2000. sklepu Biedronki. Zdjęcia tłumów oczekujących na otwarcie obiegły wszystkie media, wzbudzając skrajne opinie.