"Nasze założenia biznesowe są takie, że chcemy mieć 1 mln klientów do końca 2016 roku, przy czym ok. 250 tys. w pierwszym roku. Start planujemy na pierwszą połowę przyszłego roku, ale mam nadzieję, że będzie to szybciej, niż koniec półrocza. To będzie jednostka Alior Banku, nie oddzielny bank" - powiedział Sobieraj podczas konferencji prasowej. 

Oferta banku wirtualnego będzie adresowana do osób otwartych na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, poszukujących najefektywniejszych sposobów zarówno oszczędzania, jak i wydawania pieniędzy, podkreśla prezes. Grupą docelową będą osoby w wieku 20-35 lat. "Chcemy, aby to był bank dla ludzi, którzy są naprawdę w świecie wirtualnym, wykorzystują geolokalizację, czy czytnik OCR" - zaznaczył Sobieraj.

Model działalności AliorSync przewiduje ułatwienie procesów ofertowania i sprzedaży produktów i usług nie tylko bankowych, dzięki wykorzystaniu na szeroką skalę popularności i możliwości sieci społecznościowych oraz rozwoju urządzeń mobilnych. Sobieraj poinformował, że wartość inwestycji w nowe przedsięwzięcie wyniesie ok. 50 mln zł i będzie sfinansowana ze środków własnych Alior Banku.