Z usługi można skorzystać wykorzystując ponad 2150 sklepów sieci "Żabka". - "Klienci dokonają wpłaty środków pieniężnych na preferencyjnych warunkach, na posiadane rachunki w mBanku" – zapewnia Artur Szymoniak, dyrektor ds. Rozwoju Usług Żabka Polska S.A.

Wpłata pieniędzy na rachunek osobisty bądź firmowy w kasie sklepu jest bardzo prosta. Każdy z klientów otrzymuje indywidualną Kartę Identyfikacji Klienta, na której zapisywane są dane klienta oraz wszystkie realizowane transakcje. Podczas płatności kasjer skanuje kod kreskowy znajdujący się na karcie, wprowadza do systemu numer rachunku bankowego klienta, wpisuje wysokość wpłacanej kwoty oraz wypełnia pole z tytułem wpłaty. Klient dokonuje wpłaty wraz z prowizją i otrzymuje potwierdzenie dokonania transakcji w postaci wydruku z systemu kasowego, na którym znajdują się wszystkie dane dotyczące płatności.

Jesteśmy bankiem internetowym i nie prowadzimy oddziałów, a mimo to oferujemy obecnie znacznie szerszą sieć do wpłat gotówkowych, niż większość tradycyjnych banków. Do tego nasi Klienci mają wybór – mogą korzystać nie tylko z wpłatomatów, ale także sklepów Żabka i Freshmarket. Ich punkty są nie tylko świetnie zlokalizowane, ale i długo otwarte, co bardzo ułatwia dostęp do Banku – powiedział Marek Piotrowski, naczelnik linii biznesowej, odpowiedzialny za wdrożenie projektu po stronie mBanku.

Prowizja za transakcję wynosi 1 zł od wpłat pieniędzy do kwoty 2 tys. zł. włącznie. Powyżej tej kwoty pobierana prowizja wynosi 0,25% od wpłacanej kwoty. Pieniądze pojawiają się na rachunku w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od momentu dokonania wpłaty.


Więcej informacji na: www.zabkapolska.pl