statystyki

Jak rozciągnąć markę, zdobyć klientów i osiągnąć sukces

autor: Hubert Orzechowski03.10.2017, 07:32; Aktualizacja: 03.10.2017, 09:29
biznes, firma, praca

Każda firma chciałaby się rozwijać, a poszerzanie oferty jest jedną z metod rozwoju przedsiębiorstwaźródło: ShutterStock

Konwergencja jest naturalnym procesem, który będzie się rozwijać, ponieważ co chwilę pojawiają się nowe technologie – mówi dr Jolanta Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego.

Reklama


Jak pani najkrócej i najlepiej zdefiniowałaby pojęcie konwergencji? Wielu z nas pewnie nawet nie wie, że z niej korzysta.

Najkrócej rzecz ujmując, konwergencja to upodabnianie się, ale także nakładanie się, przenikanie wzajemne, zbieżność – nauk, branż, mediów. Jeśli kiedyś ze swojego telefonu komórkowego tylko dzwoniłeś lub wysyłałeś SMS, a teraz odpowiadasz na e-maile i oglądasz programy telewizyjne, to właśnie korzystasz z konwergencji. W marketingu pojęcie konwergencji bywa używane w kontekście łączenia się branż, które do tej pory były rozdzielne. Najpełniej to widać w branży ICT, która połączyła na skutek komputeryzacji i cyfryzacji usługi telekomunikacyjne, transmisję danych i przekazy medialne w jedno. Konwergencja rynków i produktów, która jest następstwem konwergencji technologii, polega na wychodzeniu firm poza tradycyjnie określone granice branż, w wyniku czego zanikają granice pomiędzy wcześniej wyodrębnionymi rynkami.

Dlaczego firmy decydują się poszerzać swoje pole działania poza standardowe usługi?


Pozostało jeszcze 79% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane

Reklama