Przedstawiciela SHEIN pytamy o plany rozwoju marketplace w Polsce oraz oczekiwania związane z otwarciem zasobów platformy na polskich producentów i udostępnieniem im know-how. Do kogo dokładnie skierowana jest ta propozycja? Czy taka współpraca pomoże polskim producentom przebić się na rynki międzynarodowe?
Rozmawiamy także o aktywności SHEIN pod Wrocławiem, gdzie platforma rozwija sieć swoich europejskich magazynów. Peter Pernot-Day wyjaśnia, skąd ta lokalizacja oraz ile miejsc pracy już powstało i jeszcze może się pojawić wraz z rozbudową tego obszaru działalności. Mówi również o rosnącym zaangażowaniu firmy w rozwój społeczności lokalnych.
Dyrektor SHEIN opisuje model biznesowy firmy jako „na żądanie”. Wyjaśnia, na czym on polega i jaki ma wpływ na biznes oraz klientów. Sporą część rozmowy poświęcamy – często podnoszonej w mediach na całym świecie – kwestii jakości i bezpieczeństwa produktów. Jakie działania podjęła platforma, by spełnić oczekiwania europejskich klientów i wyśrubowane unijne normy? Czy w opinii SHEIN Unia Europejska powinna robić więcej dla ochrony konsumentów?
Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania całego wywiadu.