statystyki

Wielka moda na uzdrawianie palenia

autor: Jakub Kapiszewski20.10.2016, 07:46; Aktualizacja: 20.10.2016, 08:32
Philip Morris, Japan Tobacco i British American Tobacco – wszystkie trzy przewodnie firmy tytoniowe przestawiają się na nowe tory. Cel: zadbać o zdrowie konsumentów.

Philip Morris, Japan Tobacco i British American Tobacco – wszystkie trzy przewodnie firmy tytoniowe przestawiają się na nowe tory. Cel: zadbać o zdrowie konsumentów.źródło: ShutterStock

Branża tytoniowa wydaje miliardy na stworzenie alternatywy dla tradycyjnych papierosów. Nowe produkty mają szansę zastąpić te klasyczne, najbardziej toksyczne.

Philip Morris, Japan Tobacco i British American Tobacco – wszystkie trzy przewodnie firmy tytoniowe przestawiają się na nowe tory. Cel: zadbać o zdrowie konsumentów. Jak? Nowym asortymentem, w wewnętrznym żargonie noszącym miano „produktów z potencjałem obniżonego ryzyka”. W zamierzeniu mają łączyć wodę z ogniem – zapewnić palaczom przyjemność z dymka przy jednoczesnym obniżeniu ryzyka wystąpienia chorób będących efektem palenia.

Po ponad dekadzie prac badawczo-rozwojowych, które pochłonęły 2 mld dol., koncern tytoniowy Philip Morris dysponuje już urządzeniem, które wkrótce będzie dostępne na rynku. – Naszym celem jest zachęcenie wszystkich palaczy do przestawienia się na nowe produkty – zapowiada André Calantzopoulos, prezes Philip Morris.


Pozostało 81% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane