Koniec z logotypami oznaczającymi polskie produkty. Zastąpi je specjalny znak graficzny

autor: Maciej Suchorabski24.05.2016, 07:00; Aktualizacja: 24.05.2016, 08:07
Dla 66 proc. polskich konsumentów pochodzenie produktu stanowi ważny czynnik decydujący o jego zakupie

Dla 66 proc. polskich konsumentów pochodzenie produktu stanowi ważny czynnik decydujący o jego zakupieźródło: ShutterStock

Logotypy informujące, że dany produkt jest polskiego pochodzenia mogą z zniknąć z etykiet towarów. Zastąpi je oficjalny znak graficzny „Produkt polski” zaprojektowany przez ministra rolnictwa i rozwoju wsi.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (6)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane