Prosta recepta na biedaprzedsiębiorców

autor: Jerzy Cieślik17.07.2015, 07:09; Aktualizacja: 17.07.2015, 09:39

W artykule DGP z 3–5 lipca (127/2015) Mira Suchodolska kreśli przygnębiający wizerunek polskiego biedaprzedsiębiorcy – sfrustrowanego, z najwyższym trudem wiążącego koniec z końcem, bez perspektyw na poprawę sytuacji. By umiejscowić tę grupę na mapie naszej przedsiębiorczości, możemy powiedzieć, że to trzecia liga. Jednak nie najniższa, bo bohaterowie artykułu zatrudniają lub zatrudniali wcześniej pracowników.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • spójka(2016-10-19 16:50) Zgłoś naruszenie 10

    Bardzo dobry artykuł. Pracujemy z mikroprzedsiębiorcami już 6 lat i widzimy, że rzadko który skłania się ku analizie czynników wewnętrznych w obliczu niepowodzenia. Większość z nich to specjaliści zamknięci w swej specjalizacji.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane