Handel wraca na osiedla, firmują go znane marki

autor: Małgorzata Kwiatkowska, Patrycja Otto09.04.2015, 07:25; Aktualizacja: 09.04.2015, 07:50
Sieci rosną w siłę kosztem mniejszej, niezależnej konkurencji.

Sieci rosną w siłę kosztem mniejszej, niezależnej konkurencji.źródło: ShutterStock

Największe sieci otworzą w tym roku ponad 2 tys. nowych sklepów.

Ogólnospożywcze sieci handlowe nie obawiają się spadku popytu i nie zwalniają tempa rozwoju. Z ankiety przeprowadzonej przez DGP wśród 12 firm z branży wynika, że w 2015 r. zamierzają zwiększyć liczbę sklepów o 2–2,3 tys. Dla porównania w 2014 r. pod ich szyldem powstało 2,1 tys. dyskontów, hipermarketów, supermarketów i sklepów osiedlowych. Ostatnie dwie kategorie będą głównym kierunkiem rozwoju i w tym roku.


Pozostało 89% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane