statystyki

Nazwa firmy jak sweter mordercy

autor: Dorota Kalinowska14.08.2014, 08:00; Aktualizacja: 14.08.2014, 08:17

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Każdego roku kilkadziesiąt znanych marek decyduje się na kosztowny i bardzo ryzykowny rebranding. Jednym się udaje, inni ponoszą klęskę

Planujemy w 2015 r. rozpocząć rebranding – ogłosił prezes BZ WBK Mateusz Morawiecki. W ciągu kilkunastu miesięcy żywą zieleń zastąpi krwista czerwień największego banku strefy euro – hiszpańskiego Santandera. Choć decyzja nie jest zaskoczeniem, bo Morawiecki przygotowywał do niej analityków i klientów od dwóch lat, rodzi się pytanie o jej sens. BZ WBK, który tak mocno się w ostatnim czasie reklamował, był już klientom znany. Santander, który w 2010 r. przejął polski bank – nadal nie jest.


Pozostało 96% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Komentarze FB:

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane