Restauracje: Zaczyna się wojna o rynek zamówień w sieci

autor: Patrycja Otto31.05.2013, 07:23; Aktualizacja: 04.06.2013, 12:32
Serwis Foodpanda od lutego, kiedy zadebiutował na polskim rynku, nawiązał współpracę z 400 restauracjami.

Serwis Foodpanda od lutego, kiedy zadebiutował na polskim rynku, nawiązał współpracę z 400 restauracjami.źródło: ShutterStock

Kilka portali bije się o rynek zamówień w restauracjach. W ciągu kilku lat do podziału może być nawet 700 mln zł.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • Czytelnik(2013-05-31 23:47) Zgłoś naruszenie 00

    To ciekawe, że foodpanda zaczęła w lutym. Na ich twiterze jest informacja, że ruszyli 06.12. (https://twitter.com/foodpandapl).

    Wartość rynku kilkaset milionów i za kilka lat 3,6mld? Ciekawe wzrosty, czy mało rzetelny artykuł. Rynek gastronomiczny w Polsce rośnie kilka procent w skali roku. Pani Patrycjo - proszę o dokładniejszy research.

    Odpowiedz
  • pp(2013-06-05 11:06) Zgłoś naruszenie 00

    W lutym miał miejsce rebranding z foodalia na foodpanda.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane