Nie będzie Stadionu Narodowego Biedronka

29.05.2013, 09:50; Aktualizacja: 29.05.2013, 09:53
Po wakacjach Stadion Narodowy planuje przedstawić wyniki, prognozy i plany w różnych obszarach działalności.

Po wakacjach Stadion Narodowy planuje przedstawić wyniki, prognozy i plany w różnych obszarach działalności.źródło: ShutterStock

PL 2012+, spółka zarządzająca Stadionem Narodowym w Warszawie, planuje wyjście na rynek z ofertą sprzedaży praw do nazwy areny w II poł. 2013, poinformowała agencję ISBnews menedżer ds. komunikacji Joanna Janowicz Strzyżewska. Biedronka nie planuje starać się zostanie sponsorem tytularnym stołecznej areny.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:ISBnews
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane