"Obecnie skupiamy się na wzmacnianiu marki Stadionu Narodowego. W II połowie bieżącego roku planujemy wyjście na rynek z ofertą sprzedaży praw do nazwy. W ramach budowania partnerstw strategicznych myślimy również o akredytowanych dostawcach i partnerach długofalowych" - powiedziała ISBnews Janowicz Strzyżewska podczas prezentacji targów Hush Warsaw.
Zdementowała wcześniejsze informacje medialne, że Biedronka może być sponsorem tytularnym. "Nie były prowadzone takie rozmowy, ale jesteśmy otwarci na różne marki, których strategia jest bliska naszej i mają podobne aspiracje" - zaznaczyła menedżer Stadionu Narodowego.
"Nie zamierzamy wystartować w tym przetargu" - powiedział ISBnews Alfred Kubczak, dyr. ds. komunikacji zewnętrznej Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka.
Po wakacjach Stadion Narodowy planuje przedstawić wyniki, prognozy i plany w różnych obszarach działalności.
Stadion Narodowy w Warszawie oferuje 42 tys. m2 przestrzeni wystawienniczej i konferencyjnej.