Hennes & Mauritz, jedna z najpopularniejszych sieci sklepów odzieżowych na świecie, zrywa z dotychczasowym wizerunkiem taniej, średniej jakości marki i wyrusza na podbój salonów. Wiosną 2013 roku ruszy nowa, luksusowa linia spod szyldu H&M - & Other Stories.
Autorami kolekcji nowej, kobiecej marki, będą projektanci z paryskich i sztokholmskich atelier. Efektem francusko-szwedzkiej współpracy mają być "zróżnicowana moda w przystępnej cenie z jednoczesnym naciskiem na jakość i dopracowane szczegóły".
"Dziś, kobieta tworzy swój własny styl z miłości do mody. Wybiera i nosi to, co odzwierciedla jej osobowość. W & Other Stories znajdzie wszystko, czego tylko potrzebuje, skompletuje cały swój strój. Wierzymy, że buty, torebki, biżuteria, bielizna i kosmetyki są kluczem do stylizacji, równie ważnym jak ubrania" - czytamy w oświadczeniu marki & Other Stories.
Nowe przedsięwzięcie ma związek z bardzo dobrymi wynikami finansowymi szwedzkiego duetu. Na wzrost pozycji marki H&M miała wpływ m.in. wcześniejsza współpraca z czołowymi projektantami mody. Dotychczas w "sieciówce z aspiracjami" można było kupić między innymi ekskluzywne kolekcje markowane przez: Lanvin, Versace, Marni, Karla Lagerfelda, Stellę McCartney, Albera Elbaza, Sonię Rykiel i Jimmy Choo.