Kiedy widzowie zaczną mieć dość reklam?

autor: Michał Fura26.09.2012, 07:15; Aktualizacja: 26.09.2012, 08:35
Niektórzy eksperci zastanawiają się, jaka liczba reklam przed seansem okaże się już zbyt duża do zniesienia i widzowie zagłosują pilotem.

Niektórzy eksperci zastanawiają się, jaka liczba reklam przed seansem okaże się już zbyt duża do zniesienia i widzowie zagłosują pilotem.źródło: ShutterStock

Meble z Ikei, internet z Play, ciastka Góralki, robot kuchenny Moulinex, znowu Play – i tak dalej przez okrągłe 6 minut. Tyle trwa 12 reklam, które trzeba obejrzeć przed darmowym seansem w serwisie internetowym Iplex.pl. Podobnie jest u konkurentów, takich jak TVN Player, Ipla czy VOD TVP.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • Ajwan(2012-09-26 12:50) Zgłoś naruszenie 00

    Zrobić jak na CAnal + SPort - licznik odliczający czas do końca reklam i wiadomo juz której przyjść przed TV

    Odpowiedz
  • Nerwoból(2013-03-31 22:37) Zgłoś naruszenie 00

    Na mnie te reklamy oddziałują z wręcz przeciwnym wektorem, zaczynam ignorować marki i firmy, które natrętnie przerywają mi oglądany materiał. Nie tędy droga. Zresztą i tak, zawsze, czy to w TV czy w internecie, na reklamach wyłączam dźwięk (jako najbardziej denerwujący i piorący mózg czynnik)

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane