Banki zrezygnują z celebrytów i zwierzątek?

14.09.2012, 08:54; Aktualizacja: 14.09.2012, 09:20
Jak szacuje dom mediowy Universal McCann, w tym roku będzie 5-proc. spadek wydatków banków na reklamy, a w 2013 r. - 3-proc.

Jak szacuje dom mediowy Universal McCann, w tym roku będzie 5-proc. spadek wydatków banków na reklamy, a w 2013 r. - 3-proc.źródło: ShutterStock

Zamiast dźwigni jest hamulec. Po raz pierwszy od lat banki ograniczają wydatki reklamowe - informuje "Puls Biznesu".

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:PAP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane