Klientów nie interesują oferty no limit. Wolą tanie smartfony i tablety

autor: Michał Fura12.09.2012, 07:02; Aktualizacja: 12.09.2012, 08:29
Sieci komórkowe zaostrzają walkę o utrzymanie klientów abonamentowych.

Sieci komórkowe zaostrzają walkę o utrzymanie klientów abonamentowych.źródło: ShutterStock

Wojnę na brak limitów rozpoczął pół roku temu Play, ale niemal identyczną ofertę wprowadziły T-Mobile, Orange i Plus. Nie przyniosło to zwiększonych dochodów. Większym wabikiem na klientów niż nieograniczona liczba minut są smartfony i tablety

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • kernn(2012-09-12 21:35) Zgłoś naruszenie 00

    No tak, bo po co mi no limit jak abonament wyniesie 100 zł? Normalny nie biznesowy użytkownik liczy tak, żeby wydatki nie były tak ekstremalne. Ja cenię sobie prepaid - mam Heyah - i kontrolę nad własnym budżetem. Dzięki promocjom nie wydaję więcej niż 20 zł miesięcznie.

    Odpowiedz
  • Normalny klient(2012-10-25 00:50) Zgłoś naruszenie 00

    Nie warto stosować uogólnień, warto sobie policzyć ile kosztuje smartfon bez abonament i w abonamencie, bo może się okazać, że kupienie abonamentu bez smartfona wychodzi dużo taniej i jeszcze zostaje kasa na lepszy model smartfona niż oferuje operator!!!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane