„Wzrost sprzedaży to zasługa rozwoju sieci sklepów i ciągłego dostosowywania się do nowych preferencji klientów. Doskonałym tego przykładem są sklepy Extra, notujące wysokie wzrosty sprzedaży" – powiedział prezes Tesco Polska Ryszard Tomaszewski, cytowany w komunikacie.
W roku 2011/12 Tesco otworzyło 51 nowych sklepów wobec 42 rok wcześniej
Tesco inwestowało w dużych miastach, jak Warszawa, Bydgoszcz czy Częstochowa, ale i otwierało nowe sklepy w mniejszych miejscowościach. Plany Tesco na rok 2012/13 zakładają dalszy rozwój sieci. Firma deklaruje, że w dalszym ciągu będzie otwierać sklepy wszystkich formatów – zarówno super, jak i hipermarkety.
„Miniony rok pokazał, że jak nigdy dotąd liczy się cena i jakość. Na tym budujemy naszą strategię na najbliższe lata. Drugi ważny obszar to szukanie sposobów zwiększania naszej efektywności i nowoczesności.
Tu przykładem będzie wprowadzanie elektronicznych etykiet cenowych, dalsze zmiany w operacjach sklepowych i dystrybucji czy start sprzedaży z wykorzystaniem internetu" - zaznaczył Tomaszewski.