Gdy nadchodzą walentynki, uaktywniają się internetowe serwisy randkowe, a handlowcy zwiększają obroty.
FeelDate.com, stworzona przez Polaków aplikacja pozwalająca umawiać się na randki przez internet, ruszyła właśnie teraz nieprzypadkowo. Walentynki to dobry moment, by przyciągnąć nowych użytkowników poszukujących w sieci drugiej połówki. Dlatego inne serwisy żyjące z łączenia par w sieci też nie próżnują. Największy z nich – należąca do Onetu Sympatia – ogłosiła nawet wczoraj, że jest już dostępna dla użytkowników telefonów BlackBerry, których używają głównie członkowie kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla. – Wszyscy korzystający z telefonów BlackBerry mają szansę na rozpoczęcie nowej, fascynującej znajomości, rozmowę, flirt, randkę – mówi Marcin Tlałka, product manager Sympatii.
– 38 mln Europejczyków miesięcznie szuka miłości w internecie. W Polsce robi to już ponad 5 mln użytkowników. Ludzka mentalność się zmienia. Szukanie partnera wymaga czasu. Internet znacznie przyspiesza cały proces, stąd dynamiczny rozwój tej branży – mówi Daniel Surmacz, pomysłodawca i twórca FeelDate.com.