Franczyzobiorcy przekonali się, że biznes pod cudzym logo nie zawsze się opłaca

autor: Patrycja Otto10.02.2012, 07:16; Aktualizacja: 10.02.2012, 10:13

Kryzys sprawił, że franczyzobiorcy przekonali się, iż biznes pod cudzym logo nie zawsze się opłaca. Wpadają w kłopoty finansowe, w ostatnim roku 7 proc. rozwiązało umowę. Część pozywa franczyzodawców do sądu o odszkodowanie.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane