Lider rynku telewizji kablowej UPC chce po przejęciu Aster zwiększyć inwestycje w rozwój sieci, by bronić się przed Vectrą i Multimediami.
Klienci zobaczą w tym roku więcej promocji, bo operatorów kablowych czeka także silniejsze uderzenie ze strony Telekomunikacji Polskiej współpracującej z Cyfrą+ /n oraz Cyfrowego Polsatu w parze z Polkomtelem, a także Netii z Dialogiem.
Zwiększenie inwestycji zapowiada w rozmowie z DGP Simon Boyd, prezes UPC Polska, największego operatora kablowego na rynku. Dotychczas spółka przeznaczała co roku na rozwój infrastruktury i na nowe usługi ok. 30 proc. rocznych przychodów. Według szacunków analityków oznacza to, że w tym roku UPC Polska, której przychody po przejęciu Grupy Aster osiągną poziom 1,4 – 1,5 mld zł, może przeznaczyć na rozwój sieci 400 – 450 mln zł.
Pozostało
85%
treści
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Powiązane
Reklama