Empik, kulturalny monopol narodowy

autor: Sylwia Czubkowska, Patrycja Otto16.12.2011, 15:00

Od sieci elitarnych Międzynarodowych Klubów Prasy i Książki do liczącego ponad 180 salonów giganta, który trzęsie polskim rynkiem książki oraz rozrywki. Empik wyrósł na jedną z najważniejszych krajowych firm. Czy jednak nie jesteśmy świadkami jego zmierzchu?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane