One man show, czyli świat potrzebuje szefów wizjonerów

autor: Paweł Rożyński15.10.2011, 06:00; Aktualizacja: 15.10.2011, 10:28
BIO: Richard Branson znany jest z niekonwencjonalnych metod promocji swoich produktów. Szef Virgin Group reklamowął sieć komórkową wisząc nad Times Square ubrany w przepaskę z telefonów. Fot. Paul Morris/Bloomberg

BIO: Richard Branson znany jest z niekonwencjonalnych metod promocji swoich produktów. Szef Virgin Group reklamowął sieć komórkową wisząc nad Times Square ubrany w przepaskę z telefonów. Fot. Paul Morris/Bloombergźródło: Bloomberg
autor zdjęcia: David Paul Morris

Dzięki prezesom, którzy stali się ikonami biznesu, zarządzane przez nich firmy potrafią błyskawicznie się rozwijać i przynosić ogromne zyski. Jednak szefowie mają liczne wady, wśród których najgorsza bywa pycha. Zaczynają wierzyć w swoją nieomylność, co bardzo często kończy się spektakularną katastrofą

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • gość(2013-04-19 11:30) Zgłoś naruszenie 00

    fajnie, że ci ludzie mają też z tego zabawę i nie wszystko kalkulują na zimno.na naszym podwórku przykładem jest dla mnie L.Czarnecki który zaczął od pasji nurkowania a w biznesie osiągnął niebywały sukces :)

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane