6 czerwca br. otwarty został Punkt Obsługi Klienta w Tarnowie. Jest to druga tego typu placówka Amber Gold. Do końca br. powstanie ok. 30 POK-ów na terenie całego kraju (artykuł sponsorowany).

Klienci z Małopolski mają aktualnie do dyspozycji 3 placówki Amber Gold: Oddział w Krakowie, mieszczący się przy ul. Stradomskiej 5a, AGpunkt umiejscowiony na terenie Bonarka City Center (Lokalizacja: Parter) na ul. Kamieńskiego 11 oraz właśnie nowo otwarty POK w Tarnowie.

Adres POK w Tarnowie: ul. Wałowa 43, 33-100 Tarnów

Zgodnie z aktualnie realizowaną przez Amber Gold strategią rozwoju sieci sprzedaży, do końca 2011 roku, za obsługę Klientów odpowiadać będzie ok. 300 pracowników Amber Gold, zatrudnionych w 20 Oddziałach, 30 Punktach Obsługi Klienta (POK) oraz 30 AGpunktach. Więcej >

Amber Gold

Infolinia: 801 555 444 / 58 731 50 50

www.ambergold.com.pl

office@ambergold.eu