Zamiast pieniędzy - akcje firmy

autor: Artur Grabek, Przemysław Molik29.06.2011, 03:00; Aktualizacja: 29.06.2011, 08:08

Zachęcić, zmotywować i zatrzymać pracownika. A jeszcze powiązać jego interesy z interesem spółki. To cel programów akcji pracowniczych coraz częściej stosowanych przez firmy w ramach programów motywacyjnych.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane