Chad Hurley i Steve Chen zamierzają wykorzystać Delicious, jako kluczowy element do utworzenia nowego przedsięwzięcia w sieci nazwanego Avos. Ma on gromadzić narzędzia, które pomogą użytkownikom w penetrowaniu ogromnego zasobu informacji generowanych przez portale i serwisy internetowe – pisze serwis biznesowy BBC.
Nie ujawniono, za ile poszedł Delicious, który sam siebie określa jako system społecznego zarządzania zakładkami. 

Delicious został w 2005 roku przejęty przez Yahoo, jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów internetowych. Pod koniec 2010 roku internetowy gigant zdecydował się na sprzedaż albo zamknięcie, jeśli nie pojawi się żaden nabywca. 

Informacje na temat nowego serwisu Avos są bardzo skąpe. „Widzimy ogromne możliwości w uproszczeniu sposobów, jakimi posługują się użytkownicy dla zapisywania i dzielenia się kontentem pozyskanym w sieci” – głosi oświadczenie Chada Hurleya. Wraz ze Steve’m Chanem sprzedał on YouTube w 2006 roku dla Google za 1,76 mld dolarów. Chan opuścił YouTube w 2008 roku, a Hurley odszedł z Google pod koniec 2010 roku.

Delicious w obecnej formie ma działać do lipca 2011 roku.