Członek zarządu Link4 Marcin Niewiadomski podkreślił komunikacie, że firma jest bardzo zadowolona z wyroku sądu, który "potwierdził słuszność jej argumentacji dotyczącej kluczowych kwestii sporu".

"Sąd apelacyjny podtrzymał wyrok sądu okręgowego, potwierdzając, że przekaz reklamy zawierający informacje o prowizji agentów oraz o tym, że ubezpieczenia w Link4 mogą być tańsze, nie wprowadza konsumentów w błąd. Sąd apelacyjny podzielił stanowisko Link4, że konsumenci są ludźmi rozważnymi i świadomie dokonują wyboru oferty ubezpieczeniowej" - czytamy w komunikacie Link4.

Niewiadomski zaznaczył, że jego firma nie zgadza się jedynie z oceną sądu w sprawie sposobu prezentacji agentów ubezpieczeniowych w jej reklamach. "Spór dotyczy historycznej już reklamy emitowanej w 2008 roku. Od tamtego czasu zmienił się właściciel naszej spółki. Obecnie jesteśmy częścią międzynarodowej grupy RSA, mamy nowy zarząd, a nasza strategia zakłada konkurowanie jakością usług i ceną" - ocenił Niewiadomski.

Link4 ma obowiązek trzykrotnie opublikować w czasopismach "Auto Świat", "Newsweek Polska", "Dzienniku", "Gazecie Wyborczej", "Wprost" i "Forum", a także w I programie Telewizji Polskiej (między 18.00 a 22.00) ubolewanie z powodu prowadzenia reklamy swych usług w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami oraz przeprosiny dla pośredników ubezpieczeniowych - poinformowała Izba.