Farmaceuci szukają okazji do reklamy

autor: Iwona Dudzik15.02.2011, 03:00; Aktualizacja: 15.02.2011, 20:31

Producenci leków w ubiegłym roku wydali na reklamy 2,4 mld zł. Walka o klientów jest jednak tak zacięta, że tradycyjne metody nie wystarczają. Reklama obecna jest w serialach, filmach, nawet w teatrze.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • jodyna2000(2011-02-15 22:21) Zgłoś naruszenie 00

    MZ powinno opodatkować te wydatki

    Odpowiedz
  • An(2011-04-18 22:30) Zgłoś naruszenie 00

    Autor wykazał się ignorancją, nadając taki tytuł, jaki nadał: w Polsce, zgodnie z prawem unijnym, farmaceutą jest wyłącznie osoba mająca ukończone studia magisterskie z farmacji i staż w aptece. Firmy farmaceutyczne i ich przedstawiciele nie są farmaceutami.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane