Zaczyna się wojna na telewizyjne platformy cyfrowe

25.11.2010, 03:00

Polak średnio przeznacza ponad 1100 zł rocznie na telewizję cyfrową. Wojna o ten wielki tort właśnie się rozpoczęła. Aby zdobyć nowych klientów, stacje telewizyjne inwestują w drogą technologię 3D.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (2)

  • pipi(2010-11-26 09:27) Zgłoś naruszenie 00

    właśnie tania kablówka ma świetlaną przyszłość w polsce.

    Odpowiedz
  • Badi(2010-11-26 08:54) Zgłoś naruszenie 00

    Bzdurna informacja "Polak średnio przeznacza ponad 1100 zł rocznie na telewizję cyfrową"
    1. większość ludzi ma kablówke
    2. jak juz ktos kupuje pakiet to nie sobie, a na cała rodzine/domek
    3. większość pewnie kupuje jakiś pakiet podstawowy a nie full wypas

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane