Podróbki promują oryginały

autor: Michał Potocki30.08.2010, 03:00; Aktualizacja: 30.08.2010, 09:04

3 miliony osób rocznie kupuje podróbki towarów. Jednak zdaniem autorów brytyjskiego raportu fałszywe towary pomagają promować markę

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • bzdura(2011-09-30 00:25) Zgłoś naruszenie 00

    Prawda jest taka, że podróbki można sprzedać tylko dzięki prestiżowi oryginału. Natomiast nic producentom oryginału z takiej "promocji" nie przyjdzie.

    Odpowiedz
  • bnm(2010-08-30 20:03) Zgłoś naruszenie 00

    Lepsze sa oryginaly.

    Odpowiedz
  • To wystawie fakturę za Promocję(2010-08-30 11:50) Zgłoś naruszenie 00

    Bo od lat robię promocję za darmo.
    Czasem to mam nieprzyjemności, a tak się staram promować.

    Chyba wyślę do firmy Adidas i Puma. A na jaką kwotę wystawić za 10 lat promocji??

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane