Polskie firmy liczą na sukces iPada

autor: Michał Fura23.08.2010, 03:00; Aktualizacja: 23.08.2010, 08:02

Producenci e-czytników, dystrybutorzy e-książek i wydawcy szykują się do jesiennej ofensywy. Jednak bez pomocy operatorów komórkowych i Empiku nie rozkręcą rynku.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (1)

  • kazek(2010-08-24 09:56) Zgłoś naruszenie 00

    Myślę, że problemy z ebookami na rynku polskim sa fundamentalne:
    1. brak aktualnej oferty ( wydawnictwo papierowe wychodzi całe lata przed ebookiem)
    2. brak kompletnej oferty ( wiele standardów, zarówno beletrystyki jak i bardziej specjalistycznej literatury jest niedostępna po polsku)
    3. ebook to nie papierowa książka ( truizm ale niosący ważkie konsekwencje - nie kupujemy "rzeczy": a tylko prawo do przeczytania. Dla mnie to niedopuszczalna sytuacja, choć rozumiem powody takiego stanu rzeczy. Jednak moje zrozumienie nie ma nic do biznesu - jeśli ktoś mi chce sprzedać "wybrakowany produkt" -nie mogę go po przeczytaniu upchnąć na allegro jak mi się nie spodoba - musi dać mi go za odpowiednio niższą cenę*)

    * albo zabronić mi handlowania na allegro normalnymi książkami - zdaje się że w tym kierunku idzie wynalazczość wydawców... Na allegro jestem w stanie odzyskać nawet i 60-70% ceny jeśli zakup był nietrafiony. Stąd uczciwa cena ebooka to najwyżej 30% ceny książki papierowej. Przy takiej cenie jest to produkt, a nie oszustwo osiągnięte dzięki punktom w umowie pisanym małym druczkiem...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane