Dlaczego nie należy ufać bankowym reklamom

autor: Roman Grzyb20.07.2010, 09:29; Aktualizacja: 20.07.2010, 09:46

Banki pożyczają pieniądze drożej, niż to wynika z ich oferty reklamowej. 

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Komentarze (3)

  • ala(2010-07-20 21:43) Zgłoś naruszenie 00

    JAKBYS NIE LICZYL BANK ZAWSZE CIE OSKUBIE I TO NA UKRYTYCH KRUCZKACH KTORYCH NIK CI W BANKU NIE POWIE ANI W UMOWACH ICH NIE MA ZAWSZE PYTAM BANK ILE BIORAC POZYCZKE no. 100 tys MAM SPLACIC WTEDY WYCHODZI ZE DRUGIE TYLE A TE % CO PISZA JW TO SCIEMA

    Odpowiedz
  • mario(2010-07-20 13:28) Zgłoś naruszenie 00

    ciekawy artyku,ł ale jak zwykle beznadziejny komentarz palanta KAKIEGO

    Odpowiedz
  • kaki(2010-07-20 11:12) Zgłoś naruszenie 00

    Ciekawy artykul.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Polecane