Milion nowych klientów w dwa lata – takie plany ma internetowe ramię największego polskiego banku.
Ruszyły zmiany w Inteligo. Na początek zmieniona została taryfa opłat i prowizji – darmowe jest prowadzenie konta (przy wpływach na poziomie 100 zł), karta debetowa (warunek: transakcje bezgotówkowe za 100 zł miesięcznie) oraz przelewy. Wczoraj na konferencji przedstawiciele PKO BP zapewniali, że to dopiero początek zmian. Już na przełomie maja i czerwca w ramach konta będzie można zaciągnąć pożyczkę gotówkową. Do końca roku w ofercie mają się pojawić także karty kredytowe. Przygotowywane są też propozycje dla firm oraz bankowość mobilna.
Mimo zmian w tabelach opłat przedstawiciele PKO BP twierdzą, że najważniejsze są zmiany w funkcjonalności serwisu.
– Stawiamy na jakość, bo trudno dziś konkurować ceną – przyznaje Jacek Komaracki, zarządzający pionem bankowości elektronicznej.
Cele biznesowe są ambitne – w 2012 roku liczba użytkowników Inteligo ma wzrosnąć do 1,6 mln z obecnych 600 tysięcy. Liczba udzielonych kredytów gotówkowych ma sięgnąć 165 tysięcy, a liczba wydanych kart kredytowych – 300 tysięcy.
– Inteligo ma być narzędziem do pozyskiwania depozytów i sprzedaży krzyżowej dla produktów kredytowych – mówił wczoraj Wojciech Papierak, wiceprezes PKO BP.
Nowe otwarcie Inteligo ma być wsparte kampanią wizerunkową. Oprócz tej platformy bank będzie rozwijał także iPKO – platformę e-bankingu dla klientów bankowości stacjonarnej. Ich liczba z obecnych 3,2 mln ma wzrosnąć w ciągu dwóch lat do poziomu 4,3 mln. Nowa koncepcja Inteligo to część strategii PKO BP na lata 2010 – 2012
qk