Klienci banku PKO BP nie mogą zalogować się na swoje konta w systemie elektronicznym banku - poinformowało biuro prasowe banku. Mogą korzystać z bankomatów i kart płatniczych. Trwają prace nad usunięciem awarii.

Do awarii doszło dziś po południu. Nie można korzystać z usług bankowości elektronicznej w ramach iPKO oraz iPKO Biznes; nie działa też infolinia. W oddziałach banków w całej Polsce nie można dokonywać niektórych operacji.

"Zgodnie z obowiązującymi procedurami podjęto natychmiastowe działania zmierzające do jak najszybszego usunięcia wspomnianych trudności. Pragniemy zapewnić, że wszystkie złożone przez klientów w dniu dzisiejszym zlecenia będą zrealizowane. Nasi klienci mogą korzystać z sieci bankomatów i kart płatniczych" - poinformował PAP bank.

Jak poinformowało biuro prasowe, kiedy tylko awaria zostanie usunięta, klienci zostaną poinformowani o tym komunikatem zamieszczonym na stronach internetowych banku.

PKO BP prowadzi około 6 mln 276 tys. kont, z czego 3 mln 245 tys. z dostępem internetowym. Prowadzi 1228 placówek i dysponuje siecią ponad 2,3 tys. bankomatów w całej Polsce.